Gratis frakt ved 300.- Vi sender alle hverdager 14 dagers returrett
Payment cards


Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Har solbrillerne Uv beskyttelse?
Ja selvfølgelig har våre solbriller 100% UV400 beskyttelse og ale våre solbriller er CE merket. CE-merket garanterer felles europeisk krav til sikkerhet, sunnhet og miljøkravene

Hvilke solbriller passer til meg? Finne din ansiktsform
Det er vanskelig å guide deg til å kjøpe riktig solbriller som passer til deg, men vi har laget noen redskaper som skal hjelpe deg på vei mot ët riktig valg Find vores guide lige her

Hva er den riktige brillestørrelsen for meg?
Det kan være vanskelig og uoversiktilig å kjøpe briller og solbriller på nettet, men vi har laget en måleguide som kan hjelpe deg med å finne briller med den rammen og stenger som passer deg best. Find vores guide lige her

Hva er polaroid solbriller?
Polaroid solbriller har en fordel at glasset fjerner reflesker og gjenskinn som gir estra komfort i forhold til vanlige solbriller, for eksempel når du kjører bil. Polaroid solbriller er også kjent for å være fantastiske hvis du fisker eller seiljer. Da glasset fjerner refleksene fra vannoverflaten resulterer det i at du kan se dypere ned i vannet og ike bli blendet av gjenskinn.

Hvortid mottar jeg mine bestilte varer..
Vi gjør alt for at betjene våre kunder så fort som mulig. Derfor sender vi irdre avsted HVER dag. Så hvis du bestiller innen kl 15, så blir din bestilling sendt samme dag. Vi sender alt med A-post

Jeg har ikke motatt ordrebekreftelse på mail?
Har du nettopp gjennomført en ordre med gjennomført betaling, så burde du motta en ordrebekreftelse på den eposten du skrev inn i bestillingen. Den blir automatisk sendt etter gjennomført handel. Mottar du ikke den eposten, kan det enten være fordi du har skrevet inn feil i epost adressen eller kanskje den har havnet i din spamfilter. I ditt mailprogram kan du endre slik at mail fra oss ikke havner i spamfilter til neste gang du handler hos oss :) Hvis du heller ikke finner din mail her, og er i tvil om ditt kjøp er gjennomført kan du alltid kontakte oss..

Sjekker dere varene før dere sender de?
Ja vi sjekker alltid alle våre solbriller før vi sender de til deg, for å være sikker at kun perfekte solbriller kommer tilsendt til våre kunder.

Hvordan kan jeg vite som solbrillene er på lager?
Alle våre varer som du kan finne på nettsiden vår er på lager. Hvis vi likevel skulle oppleve at en bestilt vare er utsolgt, får du naturligvis beskjed om dette. Du kan velge å få pengene tilbake eller bytte/skifte vare med en annen tilsvarende vare.

Er betalingen sikker?
Ja veldig sikker. Vi benytter oss av den beste nettsikkerhet. Hele våres nettside er Https sikret, og på hvert trinn i ordreprosessen. Når du blir sendt videre til vår betalingsvindu er det SSL sikret, og derfor kan du være sikker på at dine inntastede opplysninger aldri blir delt med noen andre, heller ikke oss. Sunlooper oppfyller alle sikkerhetsmessige krav til E-handel. Så du kan være helt sikker når du handler hos oss

Blir mine personlige opplysninger gitt videre?
Hele vår hjemmeside er sikret med Https sikkerhet, på hvert trinn i ordreprosessen. Når du blir sendt videre til våres betalingsvindu er det SSL sikret, og derfor kan du være sikker på at dine inntastede opplysninger aldri blir delt med noen andre, heller ikke oss..

Hva er deres returregler?
Varene skal returneres i samme stand og mengde som motatt.
Sammen med varen, SKAL du utfylle og vedlegge returseddel.
Varen skal sendes i retur i forsvarlig emballasje, vi anbefaler at du betnytter den kassen/ emballasjen som du mottok din bestilling i.
Du må selv betale de omkostninger, det er forbundet med retunere varer.

Tilbakebetalingen av varen vil skje inngen 7 dager etter vi har mottatt returvaren.  
Returneringen skal sendes til:
Sunlooper.no
Safirgangen 121
DK-2300 København S

Har du motatt min returnering?
Vi behandler returforsendelser 1-2 ganger i uken og pengene vlir ført retur til den betalende konto, innen 7 dager. Så hold øye med din konto om pengene ikke allerede er retur på din konto. Du er alltid velkommen til å kontakte oss, hvis du er i tvi, på support@sunlooper.no. Vi sitter klar til å hjelpe deg.

FÃ¥r jeg alle mine penger i retur?
Ja vi krever selvfølgelig ingen gebyr ved din returnering. Det eneste er at du mÃ¥ selv dekke returfrakten. Med mindre det er snakk om feil vare eller feil mottaker.  

Hva gjør jeg hvis det er feil på solbrillene jeg mottar?
Vi gjør alt hva vi kan for at ingen defekte solbriller blir sendt avsted fra oss. Skulle det mot forventningene skje at det er feil på din vare, er du mer en velkommen til å kontakte oss på support@sunlooper.no eller snakke med oss på livechatten.Så vi kan fikse dette fortest mulig.

Har dere en butikk/ avhentingsplass?
Nei, dessverre har vi ingen fysisk foretning. Vi kan dessverre heller ikke tilby henting et sted eller hvor du kan prøve solbrillene først.
Men våres hjemmeside har åpent 24 timer i døgnet, og vi har alltid 14 dagers returrett på alle kjøp

Andre spørsmål?
Skulle du ha andre spørsmål eller du er i tvil om noe, er du alltid mer enn velkommen til å kontakte oss via mail: support@sunlooper.no, tlf: +45 60 77 77 32 eller på våres livechat her på hjemmesiden.